HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Ez volt 2009 (első rész, januártól áprilisig)

2010.01.01. 23:07 mangorlo

2009, az egy nagyon mozgalmas év volt. Ennél csak 2010 lesz mozgalmasabb. Összeszedtem képeimet, mintegy 5000 darab van ebből az évből. Perszehogy növényes lesz.

Január 2.

 

A képen a családi gombázós titkos erdő látható, itt szoktuk a tinórákat szedni, ez a gomba azért jó, mert ha van, akkor sok van, és finom is, és van rajta hús, és nem kell vele  szarozni, mert csak elég az aljáról lekapargatni a földet és az egész fölhasználható.  Amint az látható, most gomba nincs az erdőben, most fagy van. De mink kimentünk akkoris, mert oda kimegyünk mindig, mert erdőbe menni jó.

Február 5.

 

A képen Zebrapletyka látható. A konyhában lakik és teljesen benőtte már a párkányt. A kép ellenfényben készült, ugyanis az ablak van előtte, a másik oldalról nehezebb lett volna. A képen a lakótelep ahol lakom veled.

Március 3.

 

A képen egy Habanero látható, aznap kelt ki, és még sárga, amúgy másnapra elkezdett zöldülni, nem voltam biztos benne, hogy megmarad, nagyon ergyán kezdte, de kirúgta magát, és lett olyan 3 db termés, amik nagyon bikák voltak. Mondjuk ez termésátlagnak édeskevés, avagy lófasz, ahogy mondja a művelt latin. A képen még látható a kellően nedves föld, ez kell a csilinek és napfény. Meg tápoldat. Hálás növényke, olyan, mint az LSD bors, kicsi, de erős.

 

Április 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A képen Fürtös Gyöngyike látható, háttérben paradicsom, igazából ez az első hónap amikor lehet jól kertészkedni, és nem fenyeget a fagy, a gondosan tejfölös dobozokban nevelgetett csiliket és paradicsomokat is ki lehet már ültetni, és az idő is jó, lehet szemlélődve ülni az erkélyen. A balkonládában nőnek a virágok jönnek rájuk  méhecskék, a levegőnek pedig már megvan az a mámorító szaga, ami igazából semmi másra nem hasonlít, és nem is illat mert nem, hogy csontig hatol, hanem le az összes sejtedbe, a levegő még nem halálos mint ugye már májusban, ajvé, gyermekkoromban még volt tavasz, és már nem metsző mint márciusban is. Akkoriban Csillaghegyen melóztam, mikor bicóval mentem melóhelyre, az út mentén ilyenek százával voltak. Vadon. És csak szívtam be a levegőt és tekertem és meg sem akartam állni, és akkor még nem tudtam, hogy hamarosan lehet mesélni a fejemben képzeletben mesélt meséket. De ez már egy másik történet.

 

FoJtatása következik


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr961638326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szutshedi · http://gizgazok.blogspot.com/ 2010.01.04. 21:36:22

Mesélni? Kezeket a klaviatúrára, mielőtt elfogy az idő.

mangorlo 2010.01.05. 10:15:06

ez arra utalt h szoktam volt kepzeletbeli gyerekemnek meselni kepzeletben :)

Lord_co 2010.01.06. 07:29:50

Egyre jobb ez a blog. Szeretem :)
süti beállítások módosítása