HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Gödör búcsúztató plusz növény plusz babanapló

2012.01.20. 23:47 mangorlo

gödrös:

tegnap sikerült egy derekas retró estet csinálni az utolsó napjait élő Gödörben, be volt hirdetve, hogy leszen Balaton, gondoltam akkor ezt jól benézem magamnak, erre amúgy is ingyen tudok bemenni. ugye a Balaton híresen későn kezd, most sikerült éjjel 1 kor, olyan is volt már mindenki, fel volt már fokozódva. ment is a "Rice-Rice-Beatrice" bekiabálás, na hát az én voltam. volt Barcs Miki is, aki épp filmet készít a "melyik undergrund alak fog leghamarabb meghalni" verseny aktuális dobogósáról Őzikéről. meg volt egy csomó ismerős, aki pont azt csinálta, amit évekkel azelőtt is, na de

na de a lényeg, hogy az nem elég, hogy amikor beléptem a sokat megélt Gödörbe, épp a Sziámi nyomott valami URH dalt, egyébként lassan és szarul, és én jó messzire próbáltam eliszkolni, ahonnan már nem hallom, már akkor éreztem, hogy valami nincs rendben, nem találtam a helyem, naná hogy a ruhatárnál boldogítottam a ruhatároslányokat. mondtam is később, a volt osztálytársnak, aki bevitt, hogy "bazmeg kutyafáját úgy érzem magam, mint egy időutazó, itt minden ugyanúgy maradt, csak én változtam meg a gyerek óta. faszkivan fenébe. de lehet hogy ez az élet rendje, nem tom basszameg komolyan. és te hogy vagy?, kicsit le vagy fáradva."

a koncertről meg, bár javába ment, eljöttem, mert kurvára cefetül untam az egészet. azt hiszem ez maga a vég. csattanó nincs.

növényes:

a növénykék most vegetálnak, mert a kiskertet nem irtottam le, és egy kettő még kitart köszönhető az enyhe télnek, ha kibírják eladom őket a vaterán, a tomatillo, és a morelle de balbis biztosan repül, mert idén csak ehető növény lesz, paradicsomból valami fekete, és a tavaly bevált bolivian wild, és most gyűjtöm hogy milyen zöldségek. ja és persze csili, mert az kell. érdekes, hogy a lőcsei meghalt, miután letermett, a vadpaprika viszont úgy néz ki, tényleg át fog telelni, most is jönnek rajta az új hajtások.

 A képen az éppen áttelelő Ulupica látható

 

gyermekes:

Saccer már összefüggő mondatokban beszél, és egy hete kezdődött el a: "az mi az?"  korszak.

 


Szólj hozzá!

Címkék: fotó gyerek gödör paradicsom paprika chili csili ulupica

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr203603066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása