HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Jégmező, hómező, hímező

2012.02.05. 22:27 mangorlo

Már már úgy látszott, hogy az idei tél laza lesz, kicsi kibírható hideg, és a 2011-es évre jellemző szárazság. Ilyen napok voltak mostanában: "minden reggel kelek" "jókor reggel a szemedet is, keveset alszik negyven fele az ember, rekeszes táskádat degeszre tömve rohansz egy átkozott hivatalba", DE AZTÁN HIRTELEN jöttek a nagy hidegek, és vége lett a kedélyes napoknak. Bár én azt is szeretem, ha hó van és mínusz, és nadrágomon áthúz a hideg, és csíp, ahogy a bicón tolom a Dunaparton a Parlament felé, és közben énekelek, mondjuk azt mindig. 

A lakótelepen ahol élünk, egy kültéri fittnesparkot adtak át, ezen tornázom, ha tehetem minden reggel, nagyon jót tesz, felpörget, és frissebb vagyok az irodában is, na és azt vettem észre, hogy mostanában -10 ben nyomom már, ironman. Aztán egyik nap, pont tegnap, leesett olyan 10 cm hó, és úgy néz ki, sokig megmarad, mert holnapra -20 at mondanak, és a jövő hétre is többször.

Most nézem -15 van kint a net szerint, a hőmérőt kiraktam az ereszre, de gyermek épp ott alszik, (kopp kopp kopp) úgyhogy nem derül ki, hogy mennyi van itt fent.

Ez a hó ún. porhó, nem tapad, úgyhogy nem volt hógolyózás, és hóemberépítés bemutatása az aprónépnek, kiderült azért nem tapad, mert túl hideg van hozzá. Szánkózni ugyan lehetne, de azt meg nem akar, mert elege van abból hogy belerepül a hó a szemébe. De legalább látott már havat, mert tavaly amikor 8-9 hónapos volt, az még túl korai volt, a havat is mesekönyvből tanultuk meg. Miffy, Kisvakond.

Az estikéket bementettem, a -5 környékéről, azt még bírták, és nem is lesz annál jobb, mikor márciusban esténként jól beillatozzák a szobát.

 A képen a hóesés látható, nem volt ilyen sötét, a vaku miatt ilyen.

Jégmező, hómező, hímező

 

 

 


2 komment

Címkék: balaton bizottság kisvakond hóesés rolls estike miffy

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr374069525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lickmyhorse 2012.02.15. 17:29:26

valahogy nem hoz tűzbe ez a blog

mangorlo 2012.02.16. 11:38:55

@lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon.

amúgy nem azért van ez hogy valami világrengető hatása legyen, ezek vannak most, annak is örülök ha néha írok valamit. nem kell mindig kaviár
süti beállítások módosítása