HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Egy nyár Horányban

2012.07.23. 00:56 mangorlo

megvettük a házat, és amikor szokás szerint a csomagok alatt roskadozva, mentem a Telep felé, vagyis mentünk, de én roskadoztam szokás szerint, mert a papa roskadozik, és elveszi a lányoktól a cuccot, és zsörtölődik, hogy miért van, hogy mindig tele vagyok pakolva, de közben örülök is, és eszembe jutott, hogy mit is mondtam 16 éves koromban, hogy én nem leszek olyan, hogy kocsi, gyerek, telek, hát most teljesedett be ez, de azt hiszem, ha ezt tudom akkor, hogy ilyen lesz, akkor áldásom adtam volna rám, és

072100.jpg

A képen egy nehéz nap éjszakája látható, és külön felhívnám a figyelmet a kovácsoltvas ablakokra, ezek azok amik fokozzák a hangulatot.

ahogy takarítottam a ház környékét a magas avartól ami évek óta rárakódott, és ázik a fal, és ki akarjuk találni, hogyan lehetne az ázást megszüntetni, kiderült, hogy körbe le van rakva kövekkel, egy rejtélyes betonüreget is találtam kirakva téglákkal, mivel régészcsaládból származom, és gyerekkoromban régész akartam lenni, és rájöttem, hogy az ember az legyen ami gyerekkorában akart lenni, úgyhogy én azt hiszem elszúrtam, de a régész vénám az még nagyon bejelez néha, és külön extra bónuszpálya volt, ahogy az avar és a rohadás, és gomba szag alól, imádom amúgy ezt a szagot, jelennek meg a több éve, évtizede elfelejtődött kövek, a ház a helyi vének szerint 58-ban épült, és azon ritka házak egyike, amelyik téglából, az ablakok egy gyárból valók, ránézésre sokkal régebbiek, az egész ház századelős hangulatot áraszt, 1900-as évekeset, világéletemben olyan házban akartam élni aminek története van.

miközben takarítok, hallom ahogy zúg a közelben egy teherhajó, az okos telefonomon van egy alkalmazás, meg tudom nézni milyen hajók, meg olyan is van, hogy milyen repülők vannak a közelben, és különösen jó félálomban megnézni, az éjszaka közepén, milyen hajó jön most a Dunán, nagy élmény, amikor elmegy egy nagy hajó, egyrészt, mert van amikor nagy hullámokat csinál, és lehet nézni, hogy jönnek a hullámok, és ki az aki nem vette észre, és most elönti, és lehet nézni a hajót ami jött, és ment, mi pedig itt maradtunk.

nagyon jókat alszunk ott kinn a körbe üveges házban, az aprónép is, ez a lényeg, mert ha a gyerek nem alszik, nem alszik senki se, de szerencsére, lekopogom, eddig nagyon bejött az elrendezés, először volt egy színváltós éjszakai fény, mert az kell, mert egyszer sötét éjszaka felkelt a gyermek, és addig nem aludt vissza, még a bérleményben a kék házban volt ez, míg a madarak és a nap fel nem kelt, ennek is megvolt a varázsa, de azért kimerítő is volt, de ezt már elmeséltem azt hiszem, és bementem a szupermarketbe, és vettem olyat ami piros kék és zöld fénnyel világít, és ezt váltogatja, nagyon nem vicces, ahogy éjszaka erre a színváltós izére megy be az ember, na de volt nekünk otthon kitartóan égő zöld, az kellemesebben dereng.

Most harminckilenc éves vagyok.
Nyár van.
Lehet, hogy tán ez, amire
vártam.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr734671913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása