HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Mert a Sára, Sára

2012.04.03. 00:15 mangorlo

Elmentünk gombázni a Szentendrei szigetre, (egészen pontosan a Fegyveresi szigetre, de ezt nagyon kevesen tudják, hogy mi ez). Tavaly Surány felől indultunk, pontos GPS koordinátáink voltak, hogy hol lehet Cseh kucsmagomba, hát akkor lett is. Aztán úgy lett, hogy azon a nyáron kiköltöztünk Horányba, és most úgy mentünk vissza, mint akik hazai terepre mennek. Ezúttal én, és Saci mentünk ketten, izgultam is, mert régen voltunk együtt ilyen messze, ilyen hosszan, de végül minden nagyon jó lett, sőt. Kellett már ez a kikapcsolás, éreztem ahogy kezd bedarálni a munka, és a napi rutin.

Gombát, hát azt találtunk 1 darabot, pedig pontosan elmentünk oda, ahol tavaly szedtünk egy jó családi ebédre valót. Idén nagy szárazság van, mondjuk tavaly is az volt, de legalább az április még gombás volt, mert addig kitartott a tavalyelőtti esős idő. Ami feltűnő különbség volt, hogy most előrébb tartanak a fák, több a levél mint tavaly, több a virág, döngicsélnek a poszméhek, és napközben már elég jó meleg is van. Bár reggel még lefújta a fejünket a szél a játszótéren.

Fotók most nincsenek - itthon csináltam A gombáról párat - , azt is nehéz volt kisakkozni, hogyan tudok egy hátamon levő gyerekkel úgy elmenni egy egész napos kirándulásra, hogy ne kelljen hátizsákot vinnem. Volt övtáska, abba minden, de a fényképező nem fért bele. Vannak mobilos fotók majd később iderakom.

Na de elég az hozzá, hogy átértünk Horányba, ott jobbra a sorompón át, és kisvártatva el is érkeztünk a Fegyveresi szigetre, ott jobbra, amikor az egykori sziget déli csücske következett, és egészen el addig ameddig. Egy darab gombát találtunk, az is össze volt száradva, de Sacinak (nekem is) hatalmas élmény volt hogy talált gombát, ha már állandóan erről mesélek neki. "Szia mami, Saci szedett kedvenc gombája!" mondta a telefonba, mert ezt onnan az erdőszélről közölni kellett a nagyvilággal. Aztán idő jó lett, egyszálpóló, jött az alvásidő, és jöttem én, hátamon alvó gyerekkel mentem be az erdőbe, semmit nem találtam, kurvára elfáradtam, de jó volt.

Főleg, hogy Saci már annyira beszél,  - most lesz 2 mindjárt - , hogy hihetetlen dolgokat rak össze, az eddigi csúcs az, amikor arról kezdett el mesélni, hogy a tojás sárgáját nem szereti, de a fehérjét igen. Amikor rákérdeztem, hogy miért, azt felelte, hogy: "Mert a Sára, Sára".

 

A képen az egyetlen, de az első gomba látható.


7 komment

Címkék: horány szentendrei sziget surány early morel cseh kucsmagomba fegyveresi sziget

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr584360214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerékwe 2012.06.28. 01:34:25

Kedves Mángorló!
Azért írok csak, mert nem tudom, hogy előző levelemet megkaptad-e, nem akarok az agyadra menni. Huckleberry és Johan Sebastian Plankton felvételek érdekelnének. A régi link, nekem nem működik, ami a Huckleberryt illeti, Plankton, meg nem tudom, hogy van-e neked, de már nagyon régóta vadászom ezt a két zenekart. Ha tudsz ebbe segíteni nekem, akkor nagyon megköszönném. És mégegyszer bocs,ha a múltkori üzenetemet megkaptad. címem: ahajoamuveszetben@velvet.hu
Üdv Ádám

mangorlo 2012.07.02. 13:54:21

@kerékwe: vagy mar valaszoltam ra, vagy nem lattam meg. nos hucleberry van, plankton is, bar az utobbi nem nagy szam. de ha erre vagyol akkor egyszeris amikor ugy jon ki a lepes feltolom valahova

kerékwe 2012.07.02. 14:58:27

@mangorlo: Hát azt nagyon szépen köszönöm, mert tényleg jó lenne mind a kettő. Jelezz akkor légyszíves, ha feltöltötted valahova. Várok türelemmel. ;-)

kerékwe 2012.07.11. 15:58:43

Szia! Mit szólnál hozzá, ha mégis csak elküldenéd az emailemre ezt a két zenekart? Ha szépen kérlek. Igazából nem tart tovább, mint feltölteni valahova. Persze, ha elfoglalt vagy, megértem, csak nekem meg égető a szükség. Köszi.

kerékwe 2012.10.16. 21:32:03

Kedves Mangorlo!
Tényleg nem akarlak piszkálni, meg visszaélni türelmeddel, de kérek szépen egy konkrét választ, hogy lesz-e a Plsnktonból, meg a Huckleberryből valami. Ha nem küldöd el abból sincs baj, de jobban örülnék, ha dűlőre tudnánk jutni, és akkor nem írogatok a blogodba ide nem illő dolgokat, ha már a témához nem tudok hozzászólni. Köszönöm előre is, várom a mielőbbi fejleményeket.
Üdv Ádám

kerékwe 2012.10.17. 20:06:46

Köszönöm szépen! NAgy hasznát veszem a zenéknek, meg persze a fórumnak is. Minden jót kívánok!

Simon L. 2015.01.21. 08:19:20

@kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál, megtennéd, hogy feltöltöd vhova? vagy csak egyszerűen elküldöd nekem? köszi szépen előre is! balogcsaba66@freemail.hu
süti beállítások módosítása