HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

gyerekkorunk emlékei

2009.03.23. 00:03 mangorlo

állunk apámmal Székesfehérváron a tóparton, fejemen bojtos sapka, de lehet hogy ez a Balatonon volt, van egy képem azon van rajta ez a jelenet és a lényeg, hogy kezünkben horgászbot, szeretett horgászni és párszor elvitt magával. nem tudom melyik volt az első horgászatom, de az tisztán megmaradt bennem, hogy az első halam egy törpeharcsa volt, amiért kaptam is dicséretet, és nagyon büszke voltam magamra, és még fogtunk sok halat a többi értéktelen naphal volt, aminek ráadásul szúrt is az úszója. állunk a nádasnál és látom balra ott van az óriási óriáskerék egyszer fel is ültünk rá, nagyon magas volt és próbáltam a halakat megnézni és igen mintha láttam is volna, ahogy úsznak. jó kis nap volt, csak úgy fogtuk szakmányba halakat nagyon élveztem, volt hogy véletlen túl közelre dobtam be a botom és mire kihúztam már azonnal volt rajta hal, és fogtam egy angolnát, siklót is szájában egy bébi törpeharcsát tartott de sajnos azt már nem tudtam megmenteni. apám fogott néha érdekes dolgokat már jóval később Porto Garibaldiban fogott egy igazi kardhalat igaz nem akkorát, mint az öreg halász de volt kardja és az egész olyan harminc centis volt. aztán végül nem ettük meg mert kicsi volt de azért leöltük már nem is tudom miért, anyám amúgy utálta azt a részt, hogy neki kellett megcsinálni a halakat, gondolom azon a fehérvári kanyaron is elég sokat melózhatott, már azt se tudom hogy mit csináltunk a halakkal, de az előttem van ahogy állunk a hetediken kezünkben a zöld szák és csöpög a víz, benne a haldokló halak.

 

évekkel később arra jártunk Rbb-vel, Európa Kiadó koncert volt, akkor volt az hogy Eu-s csatlakozás és Jenőék kitalálták hogy tolnak egy rakat koncertet, és a legelső a bemelegítő az pont Fehérváron volt, jól kitaláltuk hogy ilyet úgyse nagyon csináltunk még hogy direkt egy zenekar miatt utazunk le valahova mint a tizenévesek, mert ha utazunk akkor el a városból erdő mélyére gombát szedni, kuckózni, de most úgy döntöttünk hogy rakendrol, és elindultunk vonattal mentünk, még jegyet is vettünk a koncertre, persze sikerült a bravúr, hogy bementünk aztán pecsét kézre, és én meg eladtam valakinek jegyet úgyhogy ez már jó volt, vissza be koncertre és vettem valami borzalmas bort, aztán nagyon berúgtunk valaki hazavitt minket Pestre kocsival, koncert amúgy jó volt, bennünk nosztalgiát ébresztő olyan mint jó régen a jó koncertek, kevés ember, leharcolt beton, családias hangulat

 

megyünk a koncertre 2004-nek fülledt nyara van, és akkor látom meg az óriáskereket, már nem működik évek óta, látszik hogy pár év és szétszedik biztos, bár remélem hogy nem. de tényleg pont ott van ahogy emlékszem rá, csak a méretével van egy kis gond, nem óriási, hanem kicsike, pár méteres. pont olyan csalódás és fájdalmasa szép érzés egyben, mint az egykori óvodám kertje amit nagy végtelen vadonnak láttam, és kiderült hogy kis kert csupán. még mindig látom, ahogy apám ballonkabátban jön értem.

 

ui: most találtam, épp hogy képet kerestem ehhez az íráshoz, cikk címe pedig mi más is lenne: „Gyermekkorunk emlékei - elbontották az óriáskereket a Vidámparkban”:

 

http://kiralyiseta.szekesfehervar.hu/index.php?pg=news_37014

 

 

 


8 komment

Címkék: európa kiadó gyerekkor óriáskerék

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr251019251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mangorlo 2009.03.23. 20:00:14

köszönöm, engem az nagyon inspirál ha hájjal kenegetnek. innen üzenem másoknak hogy ők is tegyék ugyanezt.

maga meg írja inkább a kocsmás blogját mert az is jó volt.

találkoztam őz zsoltival amúgy flash koncerten és nem iszik egy ideje amúgy

Lord_co 2009.03.23. 23:33:49

wellness park és makett?
hülyefaszok ezek a pöcsök b+

Lord_co 2009.03.23. 23:35:58

namost az uniós csatlakozós cucc május 1 volt az A38-on és a fehérvári kanyar előtte volt, ami április vagyis nem "2004 fülledt nyara"

a többi ok :)

Lord_co 2009.03.23. 23:38:58

a döbbenet pedig (a sikló szájában vergődő törpeharcsa képe mellett) az volt, hogy ki mindenki eljött fehérvárra, 1000 éve nem látott arcok :) de a legleg, hogy a népek nem ültek, hanem álltak, csápoltak és táncoltak. Nem ültek. És nem bámultak zárkózott arccal. Valami megváltozott.

mangorlo 2009.03.24. 00:07:09

igen látom félreírtam, szóval "2004 fülledt tavasza" a helyes terminus :)

azóta amúgy láttam már olyat hogy ültek emberek koncerten, meg is lepett. amúgy nekem utolsó élményeim a Fikából vannak hogy ülnek az emberek: Huckleberry koncert, Rőhrig áll részegen egy literes üvegkancsó borral és a vízlépcsőről beszél, mindenki ül, én is, szemem csípi a cigifüst, és ahol ülök találok egy magyar narancsot 89 van, megnézem és Trabant szövegről ír valaki. és úgy érzem hogy otthon vagyok, és hogy minden szál összeáll. aztán jönnek a korai Korai koncertek, ott még ül a nép, de már az első sor az ugrál.

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2009.03.24. 09:24:26

Kocsmás blog menni fog, mert mennie kell. Stay tuned.

mangorlo 2009.03.24. 16:58:51

@picidzé: nyomjad, pl itt csillaghegyen kinézek melóhely ablakából 3 kocsma is van
süti beállítások módosítása