HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Régi magyar alter: Huckleberry és Lavina

2009.06.22. 23:51 mangorlo

 

A tegnapi depressziós beírás után most egy vidám kis szösszenet következik, az apropója az pediglen, hogy többeknek ígérek már egy ideje régi magyar alternatív fölvételeket. És most hogy örülök, mert szereztem jó melót, így most lazulok kicsit, és a lazulásban üldögélek, és üldögélésben merengek, és merengésben előkapok ezt azt. Pl ezeket:

 

A Huckleberry nem mondanám hogy 1 nagyon jól ismert zenekar, mármint ha a 80 as évek undergoundjában jártas embereket nézzük akkor sem, amúgy meg pláne senkise ismeri őket, mert ugyan honnan is. A Rádióaktív rádió és TV hülye TV  (úristen de imádtam ezt a számot akkoriban 89 ben édes istenem azok az Almássy teres koncertek) sose játszotta egyik dalukat sem. Voltak valamikor a 80-as évek második felében oszt ennyi, el lehetne elfelejteni, de én nem fogom, mert minket nem lehet elfelejteni. Nagyon hasonlítanak a Neurotichoz, az énekes mondjuk nem olyan jó torkos, mint Pajor Tamás aki ugye a Neurotic énekese volt, sőt mint majd látni fogjátok a koncertfelvételen ha, kifejezetten hamis néha(?), sőt a gitárok se nem teljesen vannnak összehangolva, de: 

 

(de itt jegyzem meg hogy ki nem szarja ezt le, hallgass meg egy Viszockijt, na ott a gitár kifejezetten hamis, de kit érdekel, mer az erő ami a csávóból jön az visz mindent, és azok az R betűk :) )

 

Na de visszatérve Rőhrig Gézára, aki ha jól tudom zsidóból lett keresztény, ez most semmi cikizés, de hallottam vele interjút egyszer, jelenleg amúgy au USÁ-ban el, hogy őegyszer csak azt vette észre magán, hogy csak keresztény lánnynal tud szóba állni. Rőhrignek szövegei igencsak ott vannak, és ha jól hallom ezen a fölvételen freestyler témát is tol, ezt én is tudom tolni amúgy, és szeretem néha csinálni, a lényeg hogy ez egy szabad asszociációs verselés, érdekes dolog.

 

És ahogy Rőhrig a "Rap" ban sikítozik az is felettébb Pajoros, szerintem egy kör voltak, mondjuk akkor nem volt nehéz egy körnek lenni. Nem tudok sokat a zenekarról, 1989-ben voltam egyszer egy koncertjükön, de ezt már leírtam és ugyan szeretem ismételni magamat, inkább nem fogom, inkább bemásolom ide:

 

ide kommenteltem be: http://mangorlo.blog.hu/2009/03/23/gyerekkorunk_emlekei

 

„azóta amúgy láttam már olyat hogy ültek emberek koncerten, meg is lepett. amúgy nekem utolsó élményeim a Fikából vannak hogy ülnek az emberek: Huckleberry koncert, Rőhrig áll részegen egy literes üvegkancsó borral és a vízlépcsőről beszél, mindenki ül, én is, szemem csípi a cigifüst, és ahol ülök találok egy magyar narancsot 89 van, megnézem és Trabant szövegről ír valaki. és úgy érzem hogy otthon vagyok, és hogy minden szál összeáll. aztán jönnek a korai Korai koncertek, ott még ül a nép, de már az első sor az ugrál.”

 

(De itt teszem hozzá Gödörben azóta láttam ülős koncerteket. Meg is lepett. Ugye ugye minden ismétlődik?)

 

Itt egészíteném ki a koncertélményemet: ez a koncert akkoriban volt, amikor ment a vízlépcsős hiszti, tudjátok hogy Bős-Nagymarosra építenek egy vízlépcsőt, és ez volt az első nagy ellenzéki ÜGY amire sokak megmozdultak, ekkor már lehetett látni, hogy itt bizony over van a kommunizmus építésének, vagyis dehogy lehetett látni, én spec akkor eszméltem nekem természetes folyamat volt, hogy változás van, és ugye az mindég van. Na de, koncert van, jómagam ülök a FMK kövén, 16 vagyok, és nézek, hogy mik vannak, és a színpadon egy részeg arc, aki láthatólag nagyon élvezi amit csinál, és a közönség is láthatóan nagyon élvezi, ő a Rőhrig, aki el is süt egy viccet: "szóltak nekem koncert előtt, hogy mondjak valamit a vízlépcsőről": valami ilyen vers volt a poenre emlékszem csak kristálytisztán 20 éve volt bassz. Tényleg 20 év nyúvév. Na a szöveg: "Én nem voltam soha gát, az apám nem volt soha gát, „az anyátok vala-gát”. Na itt a nép nevet. Koncert meg megy.

 
Lavina

 

Erről a zenekarról se sokat tudni, 81 es (alapmű amúgy) Rockévkönyvben, van egy interjú az énekessel, elég korai magyar punknak tartják, de ez inkább rockos, mint punk de elég  zúzós így is. A kezetta olyan 87 ben keveredett el hozzám, az a. oldalon Lavina volt, a b. oldalon Tizedes meg a többiek. Majdnem letöröltem mert elsőre nem tetszett, de aztán valahogy mégse. És így megmaradt. Aztán így 20 év(!) távolából már nagyon tetszik. A zenekarban a később Huckleberry basszgitáros Nagy Attila Kristóf énekel. A zenekar egy korai punk-rock zenekar 1981 környékéről. Van egy daluk az Elenium, na az nyert valami tehetségkutatót akkoriban, az is megvan valahol, de most nem túrom fel. Meghívsz pár sörre, akkor talán.

 

Na de a lényeg, a cuccosok itt vannak, toljátok le és örüljetek:

http://www.4shared.com/dir/2656367/7a288467/sharing.html

 (azt hiszem regisztrálni kell hozzá, de megéri)

 

ui: azert h novenyes is legyen tegnap nezem es erik elso csili, egy narancssarga thai, ez a csili amugy a capsicum anuumhoz tartozik, anuum ami means: egynyári. csak ez áttelelt a szobában úgyhogy ez kétnyári ;)


51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr451202280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StopSzmog 2009.06.23. 04:49:32

érdekes ez a Felejthetetlenek szövegvariáns

szerinted:
"Különleges elmeosztály különleges kilépője a zsebemben."

madadam67 szerint:
"Túlexponált képek, túl színes fények szememben"

mangorlo 2009.06.23. 12:06:59

mind2 megoldas valos. 1x igy masszor ugy enekelte mihaly

gyrk 2009.06.23. 13:21:21

a nagy attila az attila út 20-ban lakott, mindig úgy is mutatkozott be, hogy nagyattilahúsz. egyszer vodkát inhaláltam nála, vodka, fazék, törölköző fejre. vigyázni kell, hogy ne forrjon fel, csak párologjon. stranglers lemezeket mutatott, azt mondta az az igazi basszus sound. jól játszott, már amennyire én akkor ezt meg tudtam ítélni. legalábbis magabiztosan, ami fél siker. volt hozzá jó bőrdzsekije is. akkor az még nagy szó volt. ahogy egyre többet ivott egyre kevesebbet zenélt és egyre többet írt. végül teljesen abbahagyta a zenét. aztán részegen elesett motorral és meghalt.

gyrk 2009.06.23. 13:28:35

@gyrk: a rőhrigtől az adrienn "nemzedéki himnusz volt". főleg a budán lakni világnézet, merthogy akkor azt gondoltuk, hogy ez jelent is valamit :-)

mangorlo 2009.06.23. 13:39:36

jelent is. "hiaba van palotad budan, pestre jarsz a boldogsag utan" pestet mindig is romlottabb bujabb resznek tekintettek mint az uri budat.

mondjuk nem tudom nagy attila mit ertett pontosan az alatt amit irt de ez azt hiszem mar orok rejtely marad, vagy nem

mzsa 2009.06.23. 14:03:13

Nagy Attilát én akkor ismertem meg kb. 1985-86- ban amikor a Kőnighel elkezdett zenélni a Ciklámenben, és mivel én is az Attila úton nőttem fel ( akár csak Kelempájsz Zénó)sokszor találkoztam Vele (is) az 5 buszon, illetve hajnalban hazafelé az éjszakai 78-on. Volt fent nálunk a Kőnigh-el, hozták a jó kis külföldi alter zenéket bakeliten, kazettákon, és nézték nálam az MTV-t.
Még mindig megvannak azok a válogatás kazetták amiket a Kőnigh készített akkor a tök ismeretlen külföldi zenekaroktól. Igazából Vele csak a zenéről, és főleg a Ciklámenről beszélgettünk, nem is tudtam akkor arról, hogy Ö író (is).

mzsa 2009.06.23. 14:04:51

Vagy írni csak a zenélés után kezdett el?

mangorlo 2009.06.23. 14:17:15

volt egy erdekes konyve a totalbrutal, abban az volt a nagyon erdekes, hogy jon egyik haver (1990 kb )mondja h kepzeljetek felszab aluljaroban vette ocsem 5ft ert es mivel olyan a boritoja olyan horroros odaadta nekem biztos erdekel, elkezdem olvasni na bazmeg ezeket a torteneteket en mar hallottam valahol. kiderult az egesz konyv william haverunk eleterol szol, o mondta magnora attilanak. azota persze ugy van jegyezve konyv h milyen jot irt ez a nagy attila :)

gyrk 2009.06.25. 18:50:14

@mangorlo: a budán lakni világnézetet a rőhrig írta. érteni értettem akkor is, hogy mit jelent - köcsög buda, ok pest - csak azóta annyi köcsög pestivel és annyi ok budaival találkoztam, hogy szerintem már nem jelent semmit :-)

godless 2009.08.09. 01:00:00

Nem akarlak kiábrándítani, de Röhrig Géza épp hogy visszatalált ősei vallásához, Pajorral Tamással ellentétben, és talán azóta már Izraelben is él...
Egyébként jó a blog.

mangorlo 2009.08.09. 11:07:05

@godless: nem abranditsz ki. en addig kovettem h kereszteny, hat ha meg most izraelita lett kit erdekel. mindketto ugyanakkora baromsag de lelke rajta aki gyakorolja.

kosz a dicseretet ;)

Béky 2009.11.01. 20:01:16

Sziasztok!
Mángorló érdekelne nagyon a lavina kazetta,
az Attilával együtt alapítottuk a lavina zenekart! semmi emlékem nem maradt sajnos róla!
Nagyon örülnék ha meglenne nekem is!
Az eleniumot én énekeltem és írtam!
Köszönöm előre is!
Egy öreg punk Jersi

mangorlo 2009.11.01. 20:27:44

@Béky: hello. egyreszt van itt egy link amirol leszedheted (bar ahogy nezem megsincs), de ha akarod szivesen atmasolom neked akar kazin akar wavban. aztan leulunk par sorre dumalni.

Béky 2009.11.01. 21:00:32

@mangorlo: hello.jaj ennek nagyon örülök.
mostanában sokszor eszembe jutott Attila!
Én még most is zenélek,remélem egyszer meghallgatsz!
délelőtt jó neked valamikor?

gyrk 2009.11.01. 21:08:12

@Béky: hali, hol zenélsz?

Béky 2009.11.01. 21:12:23

hali,hangmeditációkat tartok,sámándobokkal és egyéb autentikus dobokkal hangszerekkel.

mangorlo 2009.11.01. 21:55:27

@Béky: inkabb este. de cdt tudok adni barmikor, de leulni este ulok le valahova helyre

E.T.A. 2009.11.02. 07:31:01

Sziasztok, fasza a Lavina, de nincs meg valakinek az Elinium c. szám? Kiváncsi vagyok rá, mert azzal nyertek '80-ban a tehetségkutatón. Meg állítólag van a Lavinának néhány olyan száma amiben Police-t játszanak.
Egyébként a Nagy Attila Kristófnak a HADIKOMMUNIKÁCIÓ az egy igen jó verseskötet, évekig hajkurásztam antikváriumról antikváriumra, mire végre megszereztem.

Üdv!

mangorlo 2009.11.02. 10:11:07

@E.T.A.: nekem valahol van kazik kozott egy elenuim dal, de passz hogy ki jatsza, asszem inkubator, de lehet h van atfedes is. majd feltolom valahova ahonnan nem tunik el

Béky 2009.11.02. 18:29:57

Sziasztok!
Az eleneiumot még a lavinában írtam,és aztán az inkubátorral is játszottam,az volt a 2.zenekarom.
üdv.

Béky 2009.11.02. 18:32:19

@mangorlo: oké. megbeszéljük!
Vasárnap este játszom a sporttemplomban 18 órától, akit érdekel egy öreg punk,aki sámán lett,várom szeretetel!
elenium

E.T.A. 2009.11.03. 13:12:38

Oké, kiváncsian várom az Eliniumot. Egyébként még régebben hallottam én is egy elinium c. számot, az tuti az Inkubátor volt, mert ha jól emlékszem a Boldog punk napok válogatáson volt rajta.
De a Lavinás eliniumot még nem hallottam.

Üdv!

E.T.A. 2009.11.03. 13:20:33

Ja meg nem tudom, az ETA-tól nincs valami kazid, amit fel tudnál nekem tölteni? Az egyik kedvencem. Megvan tőlük a 82-es demó meg egy 82-es koncert, de az 1983-as francia punkfilmben is játszik az ETA és valami eszméletlen brutálisan játszák az ETA c. dalt, szóval nagyon fasza. persze azt a felvételt nem találom sehol...

Szóval neked milyen felvételek vannak az ETA-tól? Illetve Elhárításod nincs véletlen? meg Art Deco-d? vagy esetleg Koordináció B-d?

Bocs a sok kérdésért:)

Üdv!

mangorlo 2009.11.03. 16:26:45

art deco nincs de a tobbi van. nagyreszt boldog punknapokrol, meg a buco kazettairol, de van sajat kincsesbanyabol is egy zsaknyi

az etas dalt azert ismerhetes mert az eredetileg az agent orange zenekar dala marmint a dallam

neha raveszem magam es digizek, es toltogetek

E.T.A. 2009.11.03. 18:40:57

persze, tudom, az Agent Orange dal volt eredetileg, de a francia punkfilmben, amiben a Kretens meg a Mos-oi meg még egy csomó banda szerepel, bevágnak egy ETA koncertet, 2 szám erejéig. Az egyik az ominózus ETA c. dal, a másik meg az "ANARCHIA".Ezen a koncerten sokkal erőteljesebben szól a zenekar, brutálisabb, amit a 82-es koncin nem tapasztalok.

E.T.A. 2009.11.04. 09:40:42

Rendben, de inkább személyesen adnám oda, mert ezt tényleg nem szeretném feltölteni a netre,mert ez a film tényleg egy kuriózum.
Na majd megdumáljuk, hogyan s miként!

Üdv!

E.T.A. 2009.11.04. 18:04:16

@Béky: te nem a Jerzsabek Tibor vagy véletlenül? Mert ha igen, nekünk fel kéne venni egymással a kapcsolatot. Nem tudnál adni valami e-mail elérhetőséget? Nagyon szívesen leülnék veled sörözni.

Üdv!

Béky 2009.11.06. 23:11:23

@E.T.A.:igen én vagyok, talált!
oké, szívesen leülök veletek dumálni, egy jót!
Mangorloval is szeretnék talizni, a kazi ügyben!
Megbeszéljük,hogy mikor

Üdv. J.

E.T.A. 2009.11.07. 16:00:02

@Béky: oké, jó lenne találkozni, annyi kérdésem van a Lavinával meg az Inkubátorral meg a korai magyar punkzenével kapcsolatban. Én vidéken (Szegeden) lakom, de beszéljünk meg egy találkozót a közeljövöben és szívesen felmegyek Budapestre!

Üdv!

e-mail címem: ronniewood@freemail.hu
blog: www.nomorevictim.blogspot.com

mangorlo 2009.11.21. 16:52:40

kedden nagy fezst godorben en megyek gyertek tik is jojjetek. balaton es flash koncerten elso sorban leszek, ott kerdezoskodjetek mangorlo merre van majd megmondjak

E.T.A. 2009.11.22. 23:28:02

Szia Mángorló! Korai magyar punk felvételek ügyében meg tudnád nekem adni az Izsáki Attila elérhetőségét?

itt az e-mail címem: ronniewood@freemai.hu

Üdv!

kovianett 2009.11.24. 14:03:31

Sziasztok !

SEGITSETEK ! Imádtam a Huckleberryt, fiatal tiniként egy kazettánk volt, amin a csináljunk egy túrát cimű szöveg is rajta volt és még sok jó dolog. Már csak halvány emlékeim vannak, mint pl.
"Ádámnak Éva kell, Évának alma kell, torkig vagyok az itallal áruld el,hogy neked mi kell? "

Vagy az Ez egy reprodukálhatatlan állapot, előcsalom magamból az állatot......

Kérlek ha valaki tud segiteni,hol tudnék a régi Huckleberry anyaghoz hozzájutni, nagyon megköszönném. Sajnos a kazetta eltűnt az évek során........

kovianett 2009.11.24. 14:04:24

@mangorlo:
Mangorlo. Föntebb irtam, kérlek nézd meg. Ami linket adsz,hogy onnan leszedhetjük, az nem elérhető.... :-(

Huckleberry anyagot keresnék....

köszi.
kovianett@gmail.com

mangorlo 2009.11.24. 14:23:00

@kovianett: ha lejossz ma este godorbe kapsz dvdn huckleberryt, egy koncertet es egy studiosat, meg irok ra meg csomo mindent, te meg meghivsz sorre

kisgombacsik 2010.02.04. 16:20:53

"Izzó vagyok, kapcsolgassatok, nem égek ki soha, csillárom haj, 25-ös voltam, 100-as is leszek, s egyre jobban világítok majd."

Röhrig rulez. Én utoljára a Tilos az á-ban voltam felolvasóestjén, akkor már nem zenélt. Volt (van?) egy pár szobakoncert felvételem tőlük. Sztem zenélni egyátalán nem tudtak, de a szöveg az odab*szós volt. Valóban, talán van némi Pajor párhuzam, de nem ugyanaz a korosztály, én rá is kérdeztem egyszer a Pajornál, hallott a Gézáról, de azt mondta, nem ismerték egymást személyesen.
Ha van DVD, vagy akármi, naon érdekelne.
kisgombacsik@freemail.hu

mangorlo 2010.02.04. 21:12:05

@kisgombacsik: erdekel a koncertek. sajna masom nincs csak audioban egy koncert meg egy par szam studio?ban

Jon 2010.02.11. 13:36:29

Sziasztok!

Sajnos nekem, illetve nekünk is eltűnt a Huckleberry kazettánk. Nem tudnád megoldani valahogy, Mángorló, hogy felteszed a netre, amid megvan? Nagyon nagy örömet tudnék szerezni vele egy jó pár barátomnak.

Köszi előre is!

Ishiseven 2010.06.22. 11:03:40

Üdv!
Nekem csak egy eléggé hiányos és kellően rossz minőségű Huckleberry anyagom van, de nagyon szeretem így is :) Szeretném ezt bővíteni,
Mángorló, készen állok megfelelő mennyiségű sörmeghívásra! Kérlek szólj mikor-hol
(van még néhány hasonló korú és stílusú felvételem digitalizálva szívesen adom (pl. világ proletárjai egyesüljetek kislemez)
Köszi előre is
Menjenek jól a dolgaid, szia

Ishiseven 2010.06.22. 11:35:02

Üdv!
Na, előkerestem, valójában: Világ lázadói egyesüljetek a címe, ez egy Párizsban kiadott ötszámos kislmemez
1 CPG- Primití bunkó
2 Kretens- Bürökrácia
3 Qss- Propaganda
4 ETA-ETA
5 Tizedes meg a többiek- Rohadt élet

mangorlo 2010.06.23. 10:28:18

@Ishiseven: az egy elég jó minőség ismerem

lesz qss és eta(!) koncert mostanság úgy hírlik. gödörben júli 17

Ishiseven 2010.06.23. 10:58:52

@mangorlo: Kiváló, ott a helyem, esetleg akkor megejthetnénk a sör-Huckleberry cserét?
szép napot

mangorlo 2010.06.24. 10:33:45

@Ishiseven: simán, és ha más is kell szólj, rámásolom a dvdre azt is

Ishi 2010.06.30. 15:55:45

@mangorlo: Szia, lett egy kis gond, júli 17.én a Hegyalján van koncert.... Pedig, nagyon jó lesz a program... Szerinted lehetne ezt valahogy rögzíteni?
És a Polpot megye punkjai is módfelett érdekelne...
Help

mangorlo 2010.06.30. 18:52:26

@Ishi: majd veszek fel videóra. de gondolom gödör is felveszi.

polpot meg torrent, ez pl lehet h mukodik is:

www.torrentportal.com/details/784163/Pol+Pot+megye+punkjai.avi.html

Ishiseven 2010.07.01. 17:29:17

@mangorlo: köszi, de simán beírtam a google-ba és 100+ találat jött ki, úgyhogy már szedem is (meg persze fel is teszem a datára)
Azért a Huckleberryre még jó lenne kitalálni valamit! Én jó közel lakom a Gödörhöz, és elég sokat mozgok a városban, szóval bárhol összefuthatunk, ha jó neked! Sört intézek hűtőtáskában akár :-)
köszi, szép napot

ui.: a multply.com-ot ismered? van fent pár nagyon felkészült régi punk és underground srác :-) (az én oldalam pkdam.multiply.com)
megint szia

Sákif za morro? 2010.12.28. 22:44:33

Kedves Uraim!

Erről a sört lemezre cserélős dologról erősen lemaradtam (Bár lehet én nem kaptam volna). Volna arra lehetőség, hogy legalább egy kis Huckleberry anyagot kapjak? Az én kazettámat is felemésztette az idő vasfoga. :-( Egyébként minden más hasonló stílusú zene is érdekel. Személyesen, postán, download, ftp, .... Néhány sört megérne a dolog. Előre is köszönöm!

mangorlo 2010.12.29. 11:04:42

@Ben Zinkoot: lesz rá alkalom, mostanában nem igazán járok sehova, de a méhes marietta a balatonnal a gödörben estét (2011. jan 20.)nem hagyom ki. oda leviszek egy teleírt dvdt, te meg söröket veszel nekem cserébe.

csak írd meg mi kéne

Ishiseven 2011.01.17. 23:31:10

Üdv Mángorló!
20.át már én is beterveztem, kérlek hozz nekem is Huckleberry-t, sör lesz ott, nekem nem kell cipelnem, de természetesen állom :-)
Ui: találtam pár régi zenét a gépemen, ha érdekel
I love You- 3 lemez
Veritgo
Voyage- Vogue again
Irgalmatlan nővérek- Irgalmatlan nővérek
2. műsor- Nap-nap fesztivál
Mirage- Száll a kakukk fészkére
Moralisa- A nap lánya
Rés- Résrehajlás
Privát nihil- Last undreground
CPG 1980-84
Rituális rémtettek- Rituálé
Lenin körút
Neoprimitív
88as csoport
Lord koncert 1987
Szexepil- Egyesült álmok
Szwetter-Indulj el egy úton
VA 1.2.3.. Start, 3x

és most alakul egy S.N.S nevű formáció Feloldás lemeze

Ui.: Hogyan fogjuk megismerni egymást?

mangorlo 2011.01.18. 10:49:34

@Ishiseven: teleírok neked egy dvdt, huckleberryvel meg amit még találok

írj egy mailt (mangorlo2001@yahoo.com) és megadom a számomat és megbeszélhetjük a részleteket

(20-án olyan 23h környékén kezd a balaton)

inoxjewels 2012.01.22. 21:07:39

@Béky: Jersy! Ha te a Jersabek Tibi vagy, akkor a segítségeddel talán közelebb kerülhetek egy régi vágyam megvalósításához. Én az Inkubátorban billentyűztem mialatt te énekeltél, és néha nagyon szívesen újrahallgatnám azt, ami fennmaradt áldásos ténykedésünkből. Jelelj valahogy hogy hol érlek el, remélem így 30 év után össze tudunk futni! Bubu
süti beállítások módosítása