HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Mi marad meg?

2011.11.21. 22:09 mangorlo

Most, hogy fogzás van, ami nagyon megterhelő gyereknek, szülőnek egyaránt, és itt ülök és bármelyik pillanatban felsírhat, és mennem kell, tehát állandó készültség, másnap meg átkozott hivatal, értekezlet, megint eszembe jutott, hogy vajon melyik lesz az Sackónál, az amire vissza fog majd tudatosan emlékezni, mert ugye az első évek tudatosan nem maradnak meg, tehát nem fog emlékezni semmire, hogy papa vitte hátán Állatkertbe, és ott megnéztük a Gogigát, meg, hogy játszottunk a Miffy babával vicceseket, reggel kopogott a "Szuszi najana" az ajtón, ezek persze mind mind beépülnek, és végül is ezek adják majd az egész gondolkodásának a struktúráját, ez a fundamentum, amire a lénye épülni fog majd, de mégis szomorú, hogy nem fog emlékezni rá, hogy papával kiment az erkélyre, és a vadparadicsomokat legeltük, meg hogy mami, egész éjszaka a hátán altatta a lázas Sacit, meg a sok csak nekünk érthető játék, a Tadamm, amit Borsodnádasdon tanultak, semmi különös, csak ezzel a szóval jelölik a lányok, hogy felléptek valamire és: Tadamm!!!, és egy ideje azon agyalok, vajon nekem mik az első tudatos emlékem, talán a krupp, az olyan 1975-1976 lehet, Fehérvár, éjszaka van, félhomály, és arra ébredek hogy fulladok, és hörgök, és mintha a szülői ágyban lennék a nagyszobában, érdekes, hogy a rossz emlékek mennyire beégnek, és inkább a traumatikus dolgok maradtak meg, mint a jók, lehet, mert a jót fogadtam el alapvetőnek, és arra nem kellett emlékezni, mint életem első, mert azóta volt több is, olyan pofonjára, amitől csillagokat láttam, ez az oviban volt, ültünk a sorban, és, de ezt már leírtam egyszer, és a barna macival mutatta az ovónéni, aki ezúttal nem óvott, hogy első kockára lép, ez az egy, és így tovább, és én nem figyeltem, hanem hülyültem a szomszédommal, vagy csak simán beszélgettem, arra is emlékszem, hogy jobbra fordultam, és hirtelen durr, kaptam egy olyan pofont, ami felnőttként is komoly, tehát a bal felemre, konkrétan csillagokat láttam tőle, gondoltam megkeresem egyszer az ovónénit és visszaadom neki, arra emlékszem hogy Szarvasból jött, ezt nem tudom honnan vettem és miért maradt meg, tudom az ovim nevét és a kb évet is, úgyhogy még meg is tudnám talán találni.

Aztán az oviból már vannak emlékek több is, de nem tudom kihámozni az éveket, az segít csak, hogy 8 éves voltam mikor felköltöztünk Pestre, tehát ami a régi lakásban, a régi városban volt akkor max 7-8 éves lehettem, de a 3-7 évesig egymás mellett van minden egyben, előtte meg semmi, na ez az én bajom.

és most sport: az növényidénynek vége, az erkélyen aki kinnmaradt fagyik megfele, 3 láda csilit behoztam, azok a melegtől rapid kezdtek beérni, ennyivel kell beérnem. áhháhá

- most reggel beleszerkesztettem kicsit, mert félálomban írtam


Szólj hozzá!

Címkék: ovi csili

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr463402187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása