HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

első hó

2011.12.21. 22:28 mangorlo

ma esett a hó (dec 21.), az volt az első idei. voltam ági 55 koncerten (dec 1.) ági felírt, kösz, sajna nagyapa nem jött el, de dedikáltam neki a cdt, annak másnapján (dec 2.) esett hódara, de az első idei mégiscsak ma volt. mondtam sackónak hogy esik a hó, nézzük meg, és a sok miffyn edződött gyermekünk extázisba került, hogy jajdejó, jajdejó. amúgy mindene a korcsolyázás, nem tudom ez miért jött be így neki, előző életében lapp vadász lehetett talán.

sackó amúgy már az összetett mondatoknál tart és elvont fogalmakat is jól használ, egészen megdöbbentő, hogy 20 hónapos,  - amúgy az is megdöbbentő hogy 20 hónapos gyerekem van már, és egyáltalán - , és ennyire jó verbálisan.

a vízilovat vízipóknak hívja

ja igen növénynapló: még nyílnak a kertben a völgyi virágok, de már nem sokig fogják húzni, benn telel 2 csili, a vad ulupicát, mely minden kisgyerekes szülő rémálma, azt visszanyestem, és most kis levelek bújnak elő. azért kisgyerekes rémálom, mert gyermek, egy nap azt mondja(!), anyjának, hogy megevett egy lila bogyót. kiderült hogy egy ilyen ulupicat. mivel nem szokott kamuzni, beparáztunk, mert azért az ulupica erős. a történet vége jó, nem lett semmi baj, most vagy jó a fantáziája, még nem nagyon tapasztaltam h kitalált dolgot mondott volna, vagy jól átment rajta a cucc

 

a képen egy ulupica látható, mely a törökbors nyilván. akkora ugyanis, és ereje mint a cseresznyepaprika, de annál karcosabb

 

ja és judy elfele van, lesz holnap segélykoncert


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr833481830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása