HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Breaking News - Kikeltek a fátyolka lárvák

2008.06.23. 19:34 mangorlo

Ma reggelre kikeltek a fátyolka lárvák (Chrysopa perla). Mivel egy ilyen jószág kb. egy mm nagy, eléggé oda kellett figyelni, hogy ne nyomjam őket agyon, míg összefogdostam őket. Voltak vagy tizen, amennyi csilire csak tudtam raktam belőlük. Állítólag a hátukon levő szőrre, mint egy süni rátűznek különféle törmeléket, így álcázva magukat. Majd megnézem nagyítóval őket holnap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szólj hozzá!

Címkék: fotó paprika chili csili fátyolka chrysopa perla látva

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr29535751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása