HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Kertészeti hírek: 2009 május eleje

2009.05.07. 02:20 mangorlo

Vannak jó hírek, vannak rossz hírek, melyiket mondjam, mondom a jót. Megjelentek az első bimbók a paradicsomokon, ez jó, másrészt tényleg törpe növésű motyókat kaptam, legalább nyári vihar nem fogja letörni őket, másrészt zsírság hogy május van, és már itt tartanak cuccosok. Saláták hihetetlen mit produkálnak, salátagalambbegy az elvan, az a magasban a polcon növöget, ő jó fejek, megnőnek és lesznek zsenge saláta, hülye aki nem termeli otthon világ királysága pedig az, na de az van hogy a Grand Rapidsról már lemondtam, mert dőlt össze vissza a nagy pesti szélben, na mondom ez bazmeg, ez nem lakótelepi erkélyre való, na és két hét és hopp, már ilyen 30 cm levelek, komolyan bassz kurva nagyok lettek, persze van valami táphiány rajtuk, vagy mittomén mi, valami vírus vagy baci, de hogy lesz baszomnagy fejessaláta családi ebédre vinni büszkélkedni az hótziher. Na és persze elindult a Kertész vs Levéltetű háború, először az volt hogy jöttek fátyolkák, mondom nekik tessék kimenni, mert kinn jobb a szabad levegőn, aztán volt katica, és rájöttem hogy akkor bassz itt kezdődik a szezon mert ugye ezek az állatkák levéltetveket esznek, akkor készül valami gecó itt córesz lesz. Na és kinézek egyik nap csilikre, alig csípő ámde dekoratív noname de leginkább thai orange motyó, és bizony kurva sok tetvek lógnak rajt, ezek a ilyen vörösek, de jönnek majd a feketék is, nem kell ám félni. Na de ennek van technikája hogy szeded le. Ugye nekem alapszabály hogy semmi de semmi kemikália, az hogy táp az nem számít az úgy is foszfor kálium nátrium, az még lehet. Az van tetvekkel ha megbirizgálod növényt akkor leugrálnak a földre, és másznak vissza, ezért növény alája kell nyúlni és tenyérrel felfogni a leeső egyedeket aztán összedörzsöl tenyér és szevasz, a végén meg jó koszos leszel, de le van szarva ugye. Lehet hogy ezt már leírtam néha olyan vagyok mint nagypapa aki egy történetet többször előad, de ezt is leszarom bazmeg. De a lényeg a lényeg hogy megéri mert kis geci tetvek akik egyébként nem gecik mert ők csak élni akarnak, és én megértem őket, de kérem ne a friss bimbót szívják mert az jól leesik és nem lesz belőle csili, na szóval ha minden nap harcol az ember akkor lesz virág a csilin és abból lesz a csili. Egy idő múlva úgyis túlsúlyba kerülnek a tetűevők ezt az időszakot kell kibekkelni csak csupán.

Kurvára nincs kedvem a fotókkal szarakodni, elég az hozzá, hogy tűzbabok nyomják erősen, lóbabok meg olyanok hogy mindegyiken van egy szem, egy pont, nagyon érdekes, és van lencse is, bazsalikomok szépek.

 

és az élet is szép akkor is ha néha szar mert csak ez az egy van, és akkor is szép nekem ha nem, mert.

 

 


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr811107401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.28. 16:21:14

Jó a blog és érdekesek a témák.

mangorlo 2009.05.29. 01:00:17

köszönöm a dícsértetet, ez mindig ad egy plusz löketet.
süti beállítások módosítása