HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Mielőtt végleg elmegyek kapsz egy képet rólam

2009.06.12. 03:22 mangorlo

Ez egy ilyen elbaszódott nap. Elmegyek munkába aztán kiderül, hogy nem kell menni, mert nem. Na mindegy leszarom bazmeg, persze nem. Amúgy meg jó volt bicózni ma es.

Na növényfronton az van hogy. Egészen pontosan az van hogy, mint a mellékelt ábra mutatja, növekednek mindenek, a paradicsomok teremnek, a Jagodkának van legtöbb termése:

 

A Bicolor meg ráncos termést hoz, most ez vagy azt jelenti hogy ráncos lesz vagy azt hogy nagyobb, Nemtom, alszom el. Lényeg hogy jönnek, termés mellett jobbra egy szárnyas levéltetű látható. Na ők az ősellen.

 

 

Ami viszont kicsit aggodalommal tölt el, hogy a De Beraso nől még, fel fel és egyre feljebb:

 

Ez itt 1 látkép a imént citált de Berao kb a nemforgó napraforgónál látható 1vonalba. lényeg h zöldel az egész. dzsungel van megint. ma amúgy láttam egy zengőlegyet ott nyomta csilinál. imádom.

A tűzbab virágja piros virágzik , néztem is hogy jajde pirosak ezek a tetvek amik eszik. aztán találtam egy kósza harlekin katica lárvát, és áttelepítettem a babra. na másnapra teli pocija lett gondolom mer megette tetveket, de a lényeg hogy piros lett. hm.

mentem jövök

 


Szólj hozzá!

Címkék: paradicsom chili csili tűzbab

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr621180244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása