HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

az utolsó csendes augusztus

2009.08.25. 11:27 mangorlo

ez az utolsó csendes augusztus, gondoltam reggel zuhanyozás közben, ez az utolsó olyan augusztus amikor ketten vagyunk, ez az utolsó augusztus amikor úgy kezdem a reggelt, (koradélelőttet) hogy kikel ágyból bekapcsolja számítógép, és amíg az magához tér, kimegy kávét főz, aztán vissza szobába, magához tér, és kimegy erkély megnézi táj és megnézi növenykék jól vannak e, mennyit nőttek éjszaka. na ennek lesz vége örökre. félelmetes is hogy akkor tényleg nem lesz ilyen már, mert úgy fogok kelni egy jó darabig, hogy egy csecsemő nem messze oáz-is, de várom is már, és ideje volt már egy váltásnak, és perszehogy, ez az amit akartam, persze ez olyan ám, hogy nincs kecmec, nincs visszaút, max mint a viccben "amikor a gyerekek kirepülnek", de addig elég sok minden fog történni.

de ne szaladjak ennyire előre, mostanában az itthon a nagy kérdés hogy mi lehet a szőlőben hogy mama ennyire kívánja, persze azt lehetett tudni hogy kívánósság lesz, de érdekes ezt így igazából látni, és undorodás hálistennek nem igazán van, furcsa ételek kombinációja sem nem, mondjuk az alapból megvolt hogy fagyival a hasábkrumpli, viccelődtem is, hogy akkor tudom majd hogy terhes vagy, amikor normálisan párosítod az ízeket. ja igen túróscsusza cukrosan ÉS szalonnával, na ezen mindig dobok egy hátast. Most az van , hogy a kukorica utálatos, pedig number one kedvenc volt, a gyümölcsök jöhetnek állandóan, kivéve sárgadinnye. és víz minden mennyiségben. és sajt.

velem nincs amúgy semmi merugye most nem én vagyok a középpontban, annyi van csak hogy mióta tudom hogy hárman leszünk, nem igazán vagyok itt, mintha nem is velem történnének a dolgok, totális életmódváltozásban vagyok, vége (eddig úgy néz ki, de mondjuk máshogy nem is nézhet ki) a rakkendroll éjszakázásoknak. az mondjuk a minap is megtörtént hogy lementem a Gödörbe, mert zenekar (októberben fellépés, mondta gödrös szervező csávó hogy jó a zene, és ha bús alternatív pápa is rábólint akkor előttük), és ott toltuk kinn a füvön a hegedűssel, de közöltem a nagyon vidám társasággal éjfélkor, hogy én megyek mert "gyerekek így hogy egész este csak csapvizet ittam máshogy tellik az idő", és szívesen mondtam volna nekik, hogy otthon vár a terhes feleségem, nem maradhatok hajnalig, de még eddig titkos a dolog, és csak nagyon kevesen tudják.

spec azt se tudom szabad e többet inni, és nem kell e állandóan készenlétben állni ha valami baj lenne, ha szükség lenne rám és ezt értem az elkövetkezendő 15 évre, vagy mittomén meddigre, tényleg nem tudom, hogy akkor most mi lesz, spec leszarom mert inkább gyerekezek egész nap mint mást, de gondolom hogy nem csak ez leszen. Kata mondja hogy persze rakkenrollnak over, de mint azt mások, te is megcsinálhatod, hogy nagycsalád összejön és be lehet rúgni, de mindig legyen olyan aki észnél van, ha.meg olyat is lehet hogy kapsz szabadnapot. passz mondjuk tényleg más lesz a prioritás, pelenkázás, fürdetés, kidőlés, felkelés, nemalvás, örülés.

már éve utazások közben csináltunk kazettákat amire felvettük mikoris beszélgetünk, amik így kezdődtek "Kedves gyerekek, anyátokkal most itt vagyunk a..." Tudatos családtervezés :) ezeket majd jól megmutatom neki, meg itt figyel a Kékítős üveg amit pont arra az alkalomra raktam el amikor tanulja József Attilát.

folytkov


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr891336857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása