HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Oldalra fordult, és

2010.06.07. 01:21 mangorlo

Saci ma este elmesélte mi is történt vele ma, éppen altatni próbáltam, de ő inkább oldalra fordult, és rámnézett, azokkal az óceánkék szemeivel, és torokhangjaival már egészen egyértelműen kommunikált velem, mondani akart valamit. A mai nap másik szenzációja az volt, hogy hasról megfordult. Majdnem leesett az ágyról, úgyhogy az öröm után kivert a víz.

Egyébként meg édes, és gyönyörű. Amit gitározásban gyakorlok, dalok írása, dalok játszása az max arra szorítkozik, amikor neki játszok pontosabban amikor a kezdődő nyugtalanságot próbálom megszüntetni, elhárítani. Így is léptem fel a Kertemben. Jó volt csak szart se hallottam a  kontrollban, meg azért kurvára hiányzott hogy nem volt hegedűs, de hagyjuk is ezt.

Be akartam még rakni a kiskertünknek a mezei virág gyűjteményét, de nincs már erőm erre. Lényeg hogy virág van sok. Van konkoly aki mérges, és megfogyatkozott, de most már nem mérges virág hanem szépvirág, olvasok mostanában szépirodalmat is ám, mert igazából sorozatokat nézek félálomban, House, Fringe, Parenthood, ezeket végeztem ki mostanában, és Móra Ferenc Utazás a földalatti Magyarországon című könyvét régen kerestem már a lakásban, egy altatás közben hopp meglett, felnéztem a Kis Hercegnő válla felett, mert ugye mifelénk mindenhol könyvek vannak, ugye könyvek népe, na és elég az hozzá, az író aki nem csak Kincskereső Kisködmön volt és kötelező olvasmány, hanem elég jól írt amúgy felnőtt irodalmat is, na ő ír a konkolyról két ásás közben, hogy a konkoly nem a mező szélén hanem a búzatábla között szokik nőlni, azért konkoly mert veszélyes növény, mert mérgező ha bekerül a búza közé. Na ilyen izgalmas dolog történik itten mifelénk.


Szólj hozzá!

Címkék: kertem konkoly

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr742061856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása