HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Vetés vetés után

2011.02.26. 22:29 mangorlo

Ez valami nagyon komoly vírus lehetett, amúgy már jövünk kifele belőle, de most derült ki számomra, hogy a vadparadicsomokat kétszer is elvetettem, 19.-én és 24.-én. A korábbi épp ma kelt ki, és már ezekből annyi lesz, hogy nem fognak elférni, úgyhogy valakinek oda kell majd adnom a fölesleget. Pontosan nem tudom miféle vadak, annyi adatom van csak, hogy a wild peru az nagyonkicsi és piros, a wild bolivian pedig kicsi, mint egy koktélparadicsom és sárga. Mivel azon a tájékon elég sokféle vadparadicsom él, elég nehéz lesz pontosan behatárolni, de azért teszek majd egy próbát. 

Elvetettem még a csodabogyót, ez a 60cm-re növő Wonderberry, a Solanum burbankii, erről annyit siekerült megtudnom mialatt azt akartam kideríteni, hogy egyáltalán ehető e, hogy egy bizonyos Luther Burbank nemesítette ki a mérgező ebszőlő, a Solanum villosum, és az ehető Solanum nigrum guineense-ból, mely utóbbi valami afrikai dolog. És mivel olyan kicsi, lehet, hogy valahol lesz neki is helye. A távol keleti salátákat is elvetettem, ők lesznek a kinti folyosón a bicó mellett. Elvetettem még a Solanum sisimbryfoliumot, na őrája nagyon kíváncsi vagyok. Azt hiszem nem hagytam ki senkit, nem tudom írtam e, de a iráni bazsalikomot is elraktam jól. Ja igen az elmaradhatatlan Estike, ő ugye kötelező, ő van immáron a párkányon, és jön a másik ablak elé az ehető krizantém a Shungiku. Hát ennyi. 

Eddig kikelt ugye a vad bolíviai paprika, és a lila "giant purple" és a zöld "toma verde" tomatillo. A vadpaprikákra vagyok nagyon kíváncsi de azokra kevés az esély, mert eléggé öregecskék voltak már. De van még egy adag mag újra megpróbálom legfeljebb.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr82693679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása