HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Márciusi hó

2010.03.16. 23:04 mangorlo

A képen a hó látható, hosszú idővel, állványról, az erkélyről, nagyon hideg volt.

 

Tegnap este, március 15-én esett a hó, reggelre elolvadt azért, nem szerettem volna megint havon kerekezni munkába, de persze reggel kiderült mindkét gumim kilyukadt. és egy kölcsönbringával kellett mennem, szervíz adta. Na, de még este hóesés előtt ültettem a sötétben az erkélyen hagymát, salátát, persze mikor máskor is tettem volna, ha nem akkor. A vadvirág mix és az estike már korábban el lett vetve, tök az idén nem lesz, luffatök lett volna, szép nagy belógó termései vannak, és lehet őket szivacsnak használni. Na ez nem lesz, és azt hiszem cucumis africanus se nem. Lesz viszont májusban okra, és bab, utóbbi dekor céllal csak, úgyis beteg lesz és nem terem, de lesz árnyat adó levele. Amúgy csilik köszönik, jól vannak 12/8 már kikelt. Ja és minden a legnagyobb rendben.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr361845752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása