HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Vetés vírus után

2011.02.24. 22:47 mangorlo

A vetés kicsit megakadt, ugyanis bekaptunk egy nagyon durva valamit, vírus lehet ez, de a hétfő este az bizony nagyon kemény volt. Próbálok rá szép szavakat találni, de egyszerre fostam és hánytam az az igazság, és közben úgy éreztem magam, mint aki mindjárt meghal. Nem volt egy felemelő élmény. De úgy néz ki, hogy vége a cudar időnek, az mondjuk, nagyon ködös mit csináltunk hétfő estétől szerdáig, főleg hogy közben Sacit is elláttuk, volt kaja, fürdetés, orrszívó porszívó, mert persze ő is elkapta, hogy ne legyen egyszerű, de hatalmasakat aludtunk, nem ettünk semmit, ilyen félálomban ment el az idő, de úgy hogy közben meséltem is meséket. Azon agyalok, hogy elmegyek egy fizetős laborba, és ha van bennem még vírus tenyésszék már ki, mert érdekel hogy rota volt, vagy mi?

Na de a vetés: elvetettem a wild peru, és a wild bolivian nevű, remélem, hogy vadparadicsomokat, pontos leírásom nincs hozzájuk, majd levél, virág, és termés alapján kutakodom. A zöld tomatillo kikelt ma, ez 6 nap, nagy reményeket fűzök hozzájuk, egyrészt mert egzotikum, másrészt mert, állítólag terem mint szemét, ugyanis lényegében egy vad solanum.

A többi vetés szépen sorban jön, ahogy fogynak ki a kefir és joghurtos dobozok, nincs hely a távfűtési csövek környékén, azért álltam át a kicsi dobozokra, a keléshez ugyanis jó meleg kell.

Leány amúgy hatalmasakat fejlőd, egyre többet álldigál kapaszkodva, és néha elengedett kézzel is, már össze tudja kötni a kutya a képen és mutatja hogy kinn az utcán vannak a kutyusok, többféle alakjában is felismeri az oroszlánt, és ha nagymama kérdezi, hol a szemem, mutatja.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr782688723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása