HTML

Friss topikok

  • Simon L.: @kerékwe: azt a Huckleberry-anyagot én is nagyon régen szeretném megszerezni. ha te hozzájutottál,... (2015.01.21. 08:19) Mert a Sára, Sára
  • mangorlo: @Németh András: na, jó tudni, hogy nincs kiszáradva állandóan (2012.06.10. 23:17) Az Ásotthalmi láprét
  • mangorlo: átfésültem a szöveget, és beraktam a linkekeket jól (2012.04.14. 23:29) Kékkút tavasz
  • metikus: Nagyon sajnálom. Őszinte részvétem! (2012.02.18. 22:33) nagymama elaludt
  • mangorlo: @lickmyhorse: írd le mi kell neked ahhoz hogy egy blog tűzbe hozzon. amúgy nem azért van ez hogy... (2012.02.16. 11:38) Jégmező, hómező, hímező

Linkblog

Angyalföldi Állatkerti Napok 2009

2009.03.31. 20:28 mangorlo

Tegnap kijöttek a saláták, és üzenik az Estikék is, hogy szépen nőnek. A csilik és paradicsomok meg már nagyon szépek, a legnagyobb pari 10 cm, és már alig várják, hogy kikerüljenek az erkélyre. Ma viszont nagy nap volt, elkezdődtek az Angyalföldi Állatkerti Napok. Iszom kávémat zúgó fejemmel bambulok tegnapi rakkendroll után, és nézek jobbra ki erkélyre és látom hogy két méhecske reggelizik a gyöngyvirágokból. Na mondok, hö, aztán nyomtam is képükbe kamerát. Ezek ám nem a „normál méhek”, valami egyedül élő méhek, tehát semmi kolónia, és ha jól néztem meg gulgliba, akkor a poszméhek egyik faja, de nem az amit dongónak hív a köznyelv. Mindegy is. Lényeg, hogy ide járnak. Ja és megvolt az első levéltetű.

 

 

 

Na ilyen amikor egy méhecske szembenéz, ezen vihogok egész nap. Hiába, egyszerű lélek vagyok. Nem is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ő az

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ő is ő


2 komment

Címkék: fotó saláta méhecske paradicsom csili gyöngyvirág estike

A bejegyzés trackback címe:

https://mangorlo.blog.hu/api/trackback/id/tr141038291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StopSzmog 2009.04.01. 06:41:34

Gyönyörű! Főleg az első kép fogott meg, szép egymásracsodálkozás lehetett ez reggel.
Apropo,
www.origo.hu/tudomany/elovilag/20090318-harlekinkatica-pusztitsa-el-es-adja-fel-postan.html
ezt olvastad?

mangorlo 2009.04.01. 13:55:47

köcce, teljesen véletlen fotó volt, kicsit életlen is, de ahogy néz az nagyon ott van :)

olvastam. harlekinkatica volt egy csomó tavaly nyáron, írtam is fő katicás arcnak hogy itt is megjelent. sajnos le fogja írtani a hétpettyeset, dehát nem ő tehet róla hogy hülye emberek betelepítették, úgyhogy itt bulizhat nyugodtan
süti beállítások módosítása